follow me ... and i Miss u all

badan penaja

24 January 2012

XPDC Kayak Kuala Perlis Langkawi

OPEN INVITATION

Satu xpdc berkayak ( sea kayak double) dari Kuala Perlis ke pulau langkawi 3H2M akan diadakan sempena sea kayak yang diorder yang akan tiba dalam Feb ini. Maka dengan ini dipelawa kelab kelab kayak, rekreasi , outdoors , IPTA, IPTS untuk menghantar 2 orang peserta . Kayak disediakan. ini adalah XPDC maka peserta akan bawa sendiri peralatan khemah , makanan dan memasak dan pakaian dia atas kayak mereka sendiri.
kayak
limited 2 orang kerana terbuka kepada semua. pelbagai kelab dan universiti akan hadir. Kuota 40 orang sahaja. kuota lain sudah dipenuhi oleh UiTM. Surat jemputan rasmi akan dihantar jika pihak anda berminat.acara ini akan dirangka lengkap selepas 20 team menyatakan keinginan mereka. kayak tiba bulan feb, maka event ni paling awal pun bulan 3. terus terang ini trip promosi. Fee, pasti lebih murah berbanding kos sebenar.

Buat masa ini , saya hanya mengumpulkan peserta / kelab / persatuan yang berminat untuk disimpan rekod. Bos akan bagitau bila nak launch event ni once kayak betul2 dah sampai ke tangan kami dan pada masa yang sama jumlah peserta / kuota penuh.

sepatutnya kayak dah sampai baru announce, tapi tak pe.. dah nama kawan2 .. sy bagitau ler awal2 sebelum orang lain tau benda ni.

selalulah follow up http://sungaisedim.blogspot.com . saya akan iklankan event ni di situ once kami decide tarikhnya. pastu , team yang berminat bolehlah bagi alamat / email untuk kami hantar official invitation letter.

No comments:

Post a Comment

Thank you , please keep reading this blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sungai Sedim Jeram Terbaik Malaysia Headline Animator