follow me ... and i Miss u all

badan penaja

12 July 2013

Sedapnya Makan Cheese ni.

Since bulan puasa , pengunjung kurang. Maka kami nak buat iklan di website ni . Pasti terliur kan . Barang baik , mesti lah sedap . Saya , adam .. kini merupakan pengedar serbuk .. bukan serbuk dadah tau ! Saya edarkan serbuk cheese .
 
Ini namanya Cheese ala KFC wedges . Rasanya sama macam di KFC tu .  tengok gambar tu . boleh meleleh air liur kan. Tambahan pula di bulan puasa ni ya. Di perbuat daripa keju parmesan yang semestinya rendah lemak dan .. dan … diperakui halal .
Cheese ala KFC wedges
Cheesedam
Sedapnya kalau dapat makan cheese ni di rumah setiap hari. Sekarang tidak perlu lagi ke KFC untuk menikmatinya . Boleh saja buat di rumah . Didatangkan dalam pek  200g-serbuk. Campurkan dengan air panas / suam dan kacau . Kepekatan bergantung kepada citarasa sendiri . Boleh tahan berhari hari selepas dibancuh dalam peti ais . Yang masih dalam tepung boleh simpan di luar peti ais. Asalkan jangan kena air. Kena air, kenalah makan . Sedapnya !!!
 
Hubungi kami : Encik Cheese – 0136061652 sms / whatsapp / viber / wechat
Pos ke seluruh negara !!
Penghantaran COD di sekitar shah alam , selangor
 
200g RM14  + RM6 pos
1kg RM60 + RM10 pos
2kg RM120 + RM10 pos ( diskaun)
 
200 g  RM14 + RM5 delivery
1
kg RM60 + RM5 delivery
2kg RM120 + free Delivery  diskaun hebat !!!
  • COD juga di Bandar kulim , kilang lama, taman selasih , taman pKNK , hospital kulim , politeknik , taman kenari , taman perak , taman kemuning  dan semesti di kampung sedim , sungai sedim ini
  •  

No comments:

Post a Comment

Thank you , please keep reading this blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sungai Sedim Jeram Terbaik Malaysia Headline Animator